Projekta iemesli un uzdevumi

Kuģu apgādes biznesa īpatnība ir nepieciešamība īsā laikā noformēt kuģim cenu piedāvājumu, kas var sastāvēt pat no 2000 pozīciju. Kuģu standartkatalogu izmantošanai un analīzes saņemšanai par katru preci jānotiek ļoti ātri. Darbs ar sortimentu, kas sastāv no 15 000 preču veidiem no pārtikas precēm līdz metāla izstrādājumiem, jāpadara ātrs un ērts.

Bija nepieciešams izveidot ērtu un mūsdienīgu darba vidi, kā arī atrisināt daudzus stratēģiskus un ikdienišķus uzdevumus, tostarp:

  • galveno biznesa procesu optimizācija;
  • informācijas sistēmu integrācija ar kuģu katalogiem;
  • augsta datu aizsardzības līmeņa nodrošināšana;
  • personāla caurlaides spējas un produktivitātes paaugstināšana, jo īpaši klientu apkalpošanas procesa paātrināšana;
  • pārskatu saņemšana vēlamajos griezumos.

Sistēmas ieviešanas process

Vispiemērotākais risinājums bija ERP sistēma 1C:Uzņēmums, kas atrisina daudzus nospraustos uzdevumus, taču tai nepieciešami būtiski papildinājumi. Personāla darba optimizācijai tika izstrādātas individuālas saskarnes un pieslēgti katalogi ar darba sortimentu.
Rezultātā tika iegūta sistēma, kas ir pilnībā pielāgota sabiedrības darbības specifikai. Tā kļuva par vienotu darba telpu visām uzņēmuma struktūrvienībām.

Priekšrocības pēc ieviešanas

Ieviešanas rezultātā sabiedrība COMPASS TRANSIT ieguva unikālu produktu, kas daudzkārt vienkāršo biznesa vadību, tostarp:

  • atkrita nepieciešamība manuāli ievadīt nomenklatūras pozīcijas, kuru kopskaits sasniedz 15 000 vienību, kā arī strādāt ar papīra klasifikatoriem;
  • ir ievērojami samazinātas uzskaites darba izmaksas, pateicoties datu dublēšanas nepieciešamības novēršanai, lielākās daļas operāciju automatizācijai, kā arī ergonomiskām saskarnēm;
  • ir parādījusies iespēja tūlītēji saņemt ērtus pārskatus jebkurā vēlamajā griezumā;
  • klientu apkalpošanas procedūra (tostarp cenu piedāvājuma sagatavošana, preču pasūtīšana un dokumentu sagatavošana) ir kļuvusi caurspīdīga, ērta, bet − galvenais − mazāk darbietilpīga;
  • ērtās un ergonomiskās saskarnes ļāva jauniem darbiniekiem ātri iepazīties ar saviem darba pienākumiem.

Šodien sistēma tiek veiksmīgi ekspluatēta. Uz pastāvīgiem pamatiem mūsu sabiedrības darbinieki sniedz audita un uzturēšanas pakalpojumus, kā arī attīsta sistēmu.

Par uzņēmumu COMPASS TRANSIT

  • darbības joma: kuģu apgāde
  • strādājošo skaits: 50
  • dibināšanas gads: 1991
  • kopējais apgrozījums par 2011. gadu:
  • 5 milj. LVL
  • klientu skaits: virs 1500
  • www.compass-transit.com

Risinājuma ieviešana

  • ERP sistēma vairumtirdzniecības jomai

Automatizācijas jomas

  • tirdzniecība
  • loģistika
  • attiecības ar klientiem
  • sortimenta vadība
  • pārskati

Informācija par projektu

  • automatizēto darba vietu skaits: 10
  • projekta ilgums: 2 mēneši
  • ieviešanas gads: 2011

Projekta komandaа

  • projekta vadītājs
  • biznesa analītiķis
  • konsultants
  • programmētājs
Šis materiāls ir pieejams lejuplādēšanai Atvert PDF formātā